12 aprilie 2024

Review Motosapa Honda FG 320

Motosapa Honda FG 320 este perfecta pentru lucrari ale micilor fermieri, in ingrijirea gradinilor de dimensiuni medii sau sau a terenurilor de pe langa casa, fiind una dintre cele mai fiabile modele din acest an.

Prezinta o putere de 3400W (4.8CP) si o capacitate cilindrica de 163 cm³, fiind suficient de puternica pentru toate tipurile de lucrari semiprofesionale de tip gradinarit sau peisagistica.

Capacitatea rezervorului de combustibil este de 3.1l, motosapa fiind echipata cu un motor pe benzina in 4 timpi.

Latimea de lucru maxima a acestei motosape este de 81 cm iar adancimea de 30 cm, fiind prevazuta cu 24 de lame realizate dintr-un material de foarte buna calitate, ce vor rezista in timp.

Motosapa Honda model FG 320 este prevazuta cu marsarier pentru deplasare inapoi sau pentru intoarceri mai usoare in capatul randului.

Spre deosebire de alte modele de pe piata, aceasta motosapa este produsa in totalitate de catre Honda, atat motorul cat si restul componentelor.

Este cunoscut faptul ca majoritatea motosapelor de pe piata, indiferent de marca, au in dotare un motor Honda datorita fiabilitatii dovedite in timp, cat si a consumului redus de carburant.

Concluzii si Pareri

Clientii care au cumparat-o au pareri foarte bune despre acest model, afirmand ca are un consum scazut de combustibil, in timp ce cheltuielile de intretinere sunt foarte mici. Acestia au mai remarcat fiabilitate ridicata a motorului Honda, despre care am mai amintit si mai sus.

Pareri pe scurt: Honda FG 320

9.2

Calitate

9.4/10

Fiabilitate

9.4/10

Design

9.0/10

Pret

9.1/10

PRO

  • Raport calitate-pret foarte bun
  • Fiabilitate ridicata
  • Motor puternic
  • Latime de lucru 81cm
  • Consum redus de combustibil

Contra

  • Nu au fost identificate

1 thought on “Motosapa Honda FG 320, 4.8 CP, motor benzina Honda GP 160, 4 timpi, 81 cm

  1. Am un motocultor Honda FG320 pe care îl folosesc pentru grăpat (săpat la cazma), la un solar de 60 m pătrați+ un solar de 60 m pătrați + o gradina de cca 80-90 m pătrați. Adică nimica toată. După cca 5-6 ore de funcționare, timp de 2-3 ani, am aplecat PUȚIN, FOARTE PUȚIN motocultorul că să îi mai adaug două grape (să lărgesc frontul de lucru). INSTANTANEU mi-a intrat ulei in capul pistonului… Am scos bujia, chinuială să scot uleiul, când în sfârșit a pornit, a scos fum ca mocănița. Astăzi, după alți 2-3 ani și alte 5-6 ore de funcționare, din senin, dar chiar fără să forțez absolut nimic, cred că mi s-a spart pistonul. S-a oprit dintr-o dată, cu un zgomot dubios, a scos o flama pe eșapament, iar când am vrut să repornesc, NU MAI ARE DELOC COMPRESIE. Așa că la pomul lăudat (Honda) să nu te duci cu sacul… Iar acum, sunt in căutare de service sau măcar un magazin de piese de schimb. Mulțumesc pentru orice sugestie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *